lördag, juli 24, 2010

Packning?

Aaa, så himla svårt. Jag kommer få ett eget rum med en "nice sized closet" så jag vill ju ta med så mycket kläder som möjligt, maxgränsen ligger ju tyvärr på 23 kg, och det gäller att hålla sig till det hörde jag, visst kan man charma sig till lite övervikt på resa ett, men sen ska man ju resa vidare inom landet o då är det inte jättepopulärt med det. Får skippa alla parfymer o krämer o liknande o botanisera på Sephora (SOM JAG KOMMER BO SJU MIN IFRÅN) när jag kommer dit. Barabara kläder är alltså min plan.
Present till familjen ska man också komma ihåg, mitt enda krav är att det inte väger för mycket så dessa Ittala ljus går bort. hörde ngn som köpte knäckebröd och en osthyvel, men knäckebrödet blev mjukt och osthyveln använder de inte på samma sätt som här, där åt man ost i tjocka skivor. Och en bok om Sverige skulle inte jag bli så jätteglad för.. Aja, det löser sig nog! Nu blir det filmkväll med chips o godis en regnig kväll som denna. Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar