torsdag, juli 29, 2010

Packlista!

Haha, regnet öser ner o jag sitter fortfarande o läser massa bloggar. KOm till en som också hette Josefin, också hade gått klart ettan o också var i Chicago! Jag ska ju nästan dit också. Iaf, hon hade gjort en packlista som jag copar rakt av. Elin , du kan ju kolla på den innan du åker den tredje (buhu) Bloggen är iaf denna. Aaaa hatar att det inte öppnas i ett nytt fönster när jag länkar. Haha, jag blir så irri på andra bloggar som har det så att jag inte går tillbaka till ursprungsbloggen sen! Men det måste ni göra, tills jag fixat det;)

Bagagetags
Pass & Visum
Pengar
Alla viktiga papper
Värdfamiljens address + telefonnr
IEC’s (lokal kontaktperson) address + telefonnr
Fickpengar för första månaden (koden till mitt VISA har inte kommit än :( )
Adressbok
Kalender
Anteckningsblock & penna
Presenter till värdfamiljen
Dator + datorväska
Ipod + usbsladd
Adapter
Ordbok
Kamera + teleobjektiv + laddareSkype-hörlurar
Miniräknare för gymnasiet
Necessär
Plåster
Ipren
Tandborste + tandkräm
Schampoo & balsam
Tamponger
Body Lotion
Hårborste
Hårnålar
Hårsnoddar
Pincett
Smink + borttagning
Nagellack + borttagning
Rakhyvel + gel
Deodorant + Parfym
Byxor (Jeans, chinos & mjukisar)
T-shirts
Linnen
Långärmade tröjor
Tjocktröjor & Koftor
Skjorta
Klänning
Kjol
Shorts
Underkläder
Bikini
Strumpor
Ytterjackor
Converse
Stövlar
Gladiatorsandaler
Flipflops
Dansskor + Träningskläder
Klackskor
Solglasögon
Öronproppar
Smink
Godis
Mössa och vantar
Pyjamas
Tofflor
RaggsockorVäckarklocka
Armbandsklocka
Plattång
Foton på familj och vänner i form av en scrapbook
 
Kompleterar nog med lite sen, puss

1 kommentar:

  1. tack älskling! ta med kopia av pass också! det ska tydligen vara superbra att ha ifall att ditt pass skulle komma bort! <3

    SvaraRadera