torsdag, juli 29, 2010

Mayfair Mall

Kommer bo sju minuter ifrån Mayfair Mall, en gigantisk mall som beskrivs som himmelriket. När jag kollade vilka affärer de hade fick jag ont i handen när jag drog ned sidgrejen på datorn för att det var så himla många. Haha, nä men men en liten promille av alla, och mina favoriter, var: victorias secret, forever, sephora, abercrombie, gap, macys, apple, starbucks o foot locker. Exiiiited. Sen har de öppet till 9 pm också. På tal om pm o sånt.. Känner redan i mina mails med värdfamiljen att det kommer bli svårt med alla enheter. Celcius/Fahrenheit, Miles/km, pounds/kg, cup/deciliter o allt sånt. Sen undar jag om jag alltid kommer tänka "gånger 7" när jag ser ett dollarpris eller om jag kommer tänka i dollar.. Aaa, vi får se.

3 kommentarer:

  1. undra hur många väskor du kommer ha med dig hem sen.... du kommer shoppa gal1! det skulle jag också gjort^^ :D <3

    SvaraRadera
  2. Träningsnarkomanen på västkusten ;)30 juli 2010 kl. 15:42

    Åhh, jag vill också!! :):) du kommer leva i shoppingparadiset i ett år(!) medan jag är hemma och har det hur tråkigt som helst, saknar dig, pluggar och tränar. Kul liv. Nu ska jag träna apropå det ska jag träna nu…

    SvaraRadera
  3. lisa maila skypa el fba listor så fedexar jag hem det till dig , problemen är neemas!!!!!!!!11

    SvaraRadera