lördag, juni 04, 2011

YEARBOOK 2010/2011

Yearbooken är en bok man kan köpa när skolåret nästan är slut som är fylld med allt som hänt under året. En jättegrej i Amerika, alla har kvar sina yearbooks o de är prio när man flyttar från ställe till ställe.  Under hösten hade jag en klass som hette Journalistic Writing o då skrev vi för yearbooken o min lärare älskade mig o sa till en kille jag känner som hade den klassen den här terminen att jag typ hade gjort såå mkt för den. Jag tyckte det var kul o en jättebra ide att ta till Sverige men sen kom jag på att i skolan där går vi ju bara i skolan för skoljobb. Slutresultatet tycker jag blev jättefult, inte alls min stil men jag kunde inte påverka så mkt för själva designen. Det är iaf ett bra minne!
 Folk signerar alltid den o det är lite kul att läsa:)

 Jag gjorde trendsidan till vänster!
 Så är det massa bilder från alla danser o så:)
 Jag i tennisbilden!


















Jag gjorde den här track and field (friidrott) sidan också! Så då fick jag intervjua massa människor så det var kul.
 Här är en bild när jag spelar tennis, eller a pratar med motståndarna.
Jag var med i maassa klubbar men det var jättefail för jag hade inte tid med dem plus att man aldrig gjorde något. Sporter är bättre. Men här är french club iaf. Vi har mustach haha. Vi hade en bakesale en dag.
Orkar inte lägga upp alla bilder på klubbarna jag var med i men det var FBLA, Science club (haha gick aldrig på möte med en tjej drog in mig o några andra i bilden), Key Club (en volontär klubb där man typ organiserar powerwalks för att dra in pengar), AFS klubben, Amnesty International ososv hah så fail det blev menmen:)

Själva grejen i yearbooken iaf är fotona man har i den. Här är min. Jag glömde att ge min quote :( 
 Utbytesstudentsidan!





































Seniorsen (de äldsta) har alltid sina babyphotos, som deras föräldrar skickar in o skriver n liten lyckoönskning.
Det roligaste är detta tycker jag, man fick liksom rösta om de som var mest likely to get married, best hair, osv.


Sista sidorna är alltid nyheter som hänt under året så man kan titta tillbaka på det. 

1 kommentar:

  1. din yearbook är ändå finare än min! haha, men det är ändå kul med bilder. jag är typ på varenda sida i vår yearbook haha

    SvaraRadera