onsdag, juni 15, 2011

Svar!!!!!!!!!



nej vad fint det blev!!!! :D mer bilder på det tack
Av elin på With Feathers In My Head kl. 16:24















okej jaaa vem är svensken??
Av elajla på Så jävla fult kl. 16:35
Haha det är min svenska kompis Jenny, http://jennyiowa.bloggspace.se/




Jag funderar på att åka till ungefär samma ställe där du är men jag undrade vilka sporter det finns att vara göra när man är där?
Av Emanuel på 3 kl. 14:45
Det beror helt o hållet på vilken high school du åker till. Om du vill sporta, så kommer du det:) Det finns ju klubbar utanför skolan också. När du fått ditt skolnamn kan du kolla in deras hemsidor, som är fem år efter sverige teknikmässigt, men du kan oftast hitta vilka sporter som gäller. Så här ser det ut på min skolas hemsida tex. Men alltså soccer, volleyball, simmning, football, cheerleading, golf, baseball, tennis, cross country (man springer typ), track and field (friidrott) är några exempel som är vanliga.




















Innan du hade bestämt dig för att åka, var du helt säker på att du ville åka eller tog det långt tid att tänka?
Av Anonym på 3 kl. 14:42

Jag har alltid vetat att möjligheten fanns, sen femman typ, men jag tänkte åka efter tvåan för jag ville bara ha ett år kvar av gymnasiet, men sen skulle min bestie åka efter ettan o jag var sjukt trött på skolan så jag bara wtf let's go typ. Men det är klart att man tvekar. Herregud att lämna sin familj, sin skola, sina vänner, sitt hus, tryggheten; ENS LIV! för ett år är ju inte en grej som är helt säker. Men jag tycker att om du ens funderar på att åka, om du tänker tanken o ler lite, om du gillar iden, ska du åka. Livet är till att levas, det är alltid bra att se nya saker o få nya persektiv, o herregud om det sen inte är din grej kan du ju bara åka hem!






Shhit, vad billigt jag döör!!! Jag har helt glömt och fråga: hur går det med ditt inte-ha-ngt-nagellack-i-USA? Jag antar att du gav upp (jag skulle ha gett upp efter 2 dagar, haha) eftersom du köpte dessa? Snaart är du hemma,wiie:):):) Puuusss
Av Liisa på With Feathers In My Head kl. 17:31



   Skräppost   |   Radera   |   Ta bort innehåll
Hahahaha hade helt glömt det. Det tog två veckor för mig;)

3 kommentarer:

  1. BRA!!! :D Vad fint det är. men tar man bara ut dem när man tröttnar eller?

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Först vill jag bara säga, vilken grym blogg du har!!! Jag läser den varje dag!
    Jag ska åka till USA nu i augusti som utbytesstudent, och jag har kollat lite på high school hemsidan. Kollade in olika sporter, det står att alla sporter och aktiviteter börjar den 1 Augusti och jag kommer dit den 15... vet du hur det är med att hoppa in, kan man göra det på din skola?
    Är tacksam för svar!! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Först vill jag bara säga, vilken grym blogg du har!!! Jag läser den varje dag!
    Jag ska åka till USA nu i augusti som utbytesstudent, och jag har kollat lite på high school hemsidan. Kollade in olika sporter, det står att alla sporter och aktiviteter börjar den 1 Augusti och jag kommer dit den 15... vet du hur det är med att hoppa in, kan man göra det på din skola?
    Är tacksam för svar!! :)
    Kram!

    SvaraRadera