söndag, juni 12, 2011

I made it!

Graduation var något av det roligaste o coolaste jag någonsin gjort o nu är jag så himla glad att jag gjorde det här. It's worth it!! Jag kommit in i en älska USA period igen. (Men samtidigt är det så värdelöst att hela tiden tänka vilket land jag gillar mest för jag ska ju åka hem om två veckor o kan inte direkt påverka det så jag borde ju bara leva i nuet liksom. Gah) Allt är så mycket roligare här. Festerna här är galna o alla är så sociala.
Här är jag när jag tar emot mitt diploma, eller det heter Certificate of  Attandence för mig. Capen är ju sjukt smickrande haha.





































Här är jag o Tony vi är typ bästisar.


















Roliga gurls




















JAG ÄLSKAR ATT JAG GJORDE DET HÄR!!!!!!!!














































Nu ska jag äta. Lyssna på denna förresten!!

2 kommentarer: