lördag, juni 11, 2011

I believe in Shopping.

Här kommer lite grejer jag köpte idag. Dollarn är ju låg! Brukar inte köpa så här mkt heller.. Det sjuka (eller smarta av affärerna) är att det är rea typ hela tiden. Många säger ju att det mesta du köper i USA under ditt år kommer du aldrig använda i Sverige för du inser hur fult det är, men det här borde ju funka i Sverige visst? Ska till France i sommar o tänker mig allt med aviators typ. Dollarn är i la 6 kr nu!
Dessa kostade 29 dollar men jag hade ett girftcard o någon rabatt så jag betalade bara 5.25.















Sen denna är en helt annan färg an vad som framgår, men i ett sånt himla skönt materal. Den borde passa med the sandals o aviators o shorts o sen fjädrarna i mitt hår?? Hade kostat 68 dollars o nu typ 19 från gap.



















Den här är också en helt annan färg o mycket snyggare på! Den är beige egentligen. Jättetunt tyg på själva basen som är som silke o sen mer tygtyg på armarna o där bak. Den är lite kortare så med ett par svart shorts borde det bli grymt.

 Är helt into tublinnen nu! Vet inte vad grejen är men jag såg en tjej med militärgröna byxor o en svart tubtopp med converse o det var jättesnyggt. Tänkte ha denna med svarta shorts eller något, o en liten cardigan. 3 dollar! Den hade kostat 39?



















Den här kommer från en affär som heter Arie, som jag vet att så många jag vet skulle älska. Det är en systerbutik med Amercan Eagle som är betydligt större. Arie har lite mer skira romantiska kläder om ni vet vad jag menar. Kunde inte inte köpa den här så a.

Den här kommer också från gap, o ser också mycket bättre ut i verkligheten, Tänker mig den över en blöt bikini innan man går för lunch på beachen. Kortare modell.



















Den här ska jag ha imorrn på graduation, inte alls lika dressat som hemma tydligen o den var såå söt! Hade varit typ 49 dollar o nu 19.

2 kommentarer:

  1. ja alltså! tubtoppen kan vara assexig, haha

    SvaraRadera
  2. josse jag är ledsen över att jag behöver säga det här till dig, men det finns inte en chans att du har på dig en tubtopp i närheten av mig. det händer bara inte. puss, älskar dig <3 :)

    SvaraRadera