måndag, juni 13, 2011

3

  • Jag känner mig utanför för alla svenskar åkte hem i veckan? AFS åker 28/29 juni. ):)
  • En av mina killkompisar Alex berättade om mig för hans brorsa (gaaah orkar inte att alla svenska ord känns såå töntiga vem fan säger brorsa liksom men bror är ju asstelt) o han började med att säga att jag var från Sverige o då så brorsan då, vadå är hon blond, 6'3 tall (typ 180) o blåögd. Haha aa sa han, for real? Yep. Det är ju lite kul. Vissa har ingen koll på Sverige alls, igår frågade en kille om Sverige låg nära Scotland, men de flesta har jättebra koll, o vet något om Sverige! Det är så kul att höra. Alla som varit i Sverige gillade det jättemycket, o säger att allt var så rent, folk var trevliga, naturen är helt amazing o maten är god. Jag borde jobba med turism kom jag precis på ! Inte alls samma grej för min belgiska kompis som hela tiden får höra att de som varit i Belgien kännt sig utanför o blivit lurade i restauranger o affärer.
  • Nu är det söndag- Sunday dinner med släkten gäller. Ni vet att om någon som ska åka nästa år har en fråga är det bar aatt frååga den (ställa i know), kommentera bara whenever.

3 kommentarer:

  1. håller verkligen med. alla svenska ord känns sååå töntiga!!!

    SvaraRadera
  2. Innan du hade bestämt dig för att åka, var du helt säker på att du ville åka eller tog det långt tid att tänka?

    SvaraRadera
  3. Jag funderar på att åka till ungefär samma ställe där du är men jag undrade vilka sporter det finns att vara göra när man är där?

    SvaraRadera