tisdag, maj 24, 2011

This I believe..

En tjej i min speech klass är så jävla skön. Idag sa hon att hon inte trodde på att Ryssland existerade. Det är så när det går över gränsen så att det bara är roligt- Ni vet om något är jättetråkigt är det ibland bara så jävla komiskt!! Någon fattar?? 

Iallafall, för att bli mer seriös. I varje klass(ämne) du kommer ha, kommer du i slutet av varje termin ha en examen, finals, ett slutprov, på ALLT du lärt dig. Är man riktigt smart, eller om man har ett säkert A i något ämne behöver man inte komma till det provet, I examt that class, men det kommer inte jag kunna moho..

I min speech class är examen att göra ett This I believenspeech. Förra terminen gjorde en tjej om hur hennes pappa dog när han var 38 av hudcancer o avslutade med So I believe in sunscreen eller nåt. Andra gör om I believe in crying, I believe in hope, så nu tänkte jag göra I believe in Neutrality, att man inte ska kriga o sånt. Vara lite svensk ;) Eller visst är det bra att Sverige är neutralt? Vad är negativt med att vara neutral liksom?

1 kommentar:

  1. gud jag kan tänka mig att om jag skulle göra det så skulle alla komma på jättebra ideér och jag skulle sitta och försöka komma på något bra jättelänge och sen skulle det sluta med ngt jättetråkigt haha

    SvaraRadera