torsdag, maj 19, 2011

Next time there's a gap to fill in for "race", I'll write human.

ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ RASISMEN HÄR!! Men det är som ett stort ont fucking hjul tyvärr.

Det som gjorde min dag idag var först när jag med en kompis gick till Starbucks över lunchen. Beställde en Skinny vanilla lattej som jag hade med min lunch sandwich, så gott!! Och så skönt att komma iväg från skolan ett tag. Sen när min mamma efter träningen i bilen berättade att de funderar på att hosta en italiensk kille nästa år. Han heter Stefano o är grym på fotboll. Jag vet inte varför, men jag blev så himla glad?? Känns som jag inte misslyckats toltalt med mitt uppdrag som utbytesstudent:) Skulle så komma o hälsa på dem då!

Annars var det en välgörenhets fashion show idag efter skolan o fotbollen som jag var modell i. Pengarna gick till Japan. Pratade med en kompis som är i England nu, o det är så mycket grejer som is "going on" här, ni vet, i USA liksom. Alltid något som händer. Är rädd att, även om det kommer vara skönt att vara hemma, jag kommer bli uttråkad i Sverige. Plus att jag måste börja plugga igen!!
Nu ska jag synkroniser min kalender med min värdfamiljs! Puss

2 kommentarer: