tisdag, maj 03, 2011

Missing someone is a part of loving them. If you're never apart, you'll never really know how strong your love is.

I'M SCARED AS HELL!! Vi diskuterade detta i skolan idag, det att USA dödad Osama. Min speech lärare var den enda som inte tyckte det var bra. Han övertygade mig totalt. Hur barnsligt är det inte av USA att gå ned på samma nivå o döda honom?! Och en enda person? De gick in på Pakistansk mark utan tillåtelse, Pakistanarna är inte glada för det o pakistanarna har väldigt mycket kärnvapen. Jag ska hem snart, o jag vill hem snart, men what if det blir värsta kärnvapenkriget o jag inte får se min familj på typ 8 år!! Jag började nästan gråta idag mitt i skolan. Jävla USA idioter. Kan inte alla bara vara vänner. Det har varit England, tyskarna, kommunisterna, o nu araberna på kort tid. Varför ska de alltid vara landet nummer 1???? Jag orkaaar inte meer gaaah.

Jag är jätterädd på riktigt.

1 kommentar:

  1. jag tror verkligen inte du behöver vara orolig men jag är rädd också. FÖRRESTEN!! var du på ground zero när obama var där?!?!?!?!?!?

    SvaraRadera