fredag, april 15, 2011

Tuna sandwich

Lunchtips: Om du är trött på all fet o sockrig o allmän amerikansk mat kan jag rekomendera denna tonfisk macka. Så himla god. Och den har tonfisk i o det är JÄTTEnyttigt.
Så, du behöver:
  • Macka
  • Tonfisk på burk, i vatten inte i olja
  • Pickles eller nåt, Dill Relish står det på burken?
  • Majonnäs

UHHH!! Så här ser tonfisk på burk ut. Visrigt. Jag trodde aldrig att jag skulle äta det i hela mitt liv, men nu tycker jag faktiskt det är jättegott o kom ihåg, det är nyttigt!! Obs sila av vattnet, ta locket som burk o sila av alltallt vatten.

I en skål blandar du ihop tonfisken, picklesen, LITE majonnäs o salt o peppar, mycket peppar.

Lägg på på mackan, dela, o ät! Du kommer hålla dig mätt länge.


1 kommentar:

  1. åh har ätit det också! så sjukt mkt godare än man tror!!!! hahah

    SvaraRadera