tisdag, april 26, 2011

Sitter i skolan

Sitter i datasalen nu o borde egentligen skriva ett speech dar jag latsas vara en kand person men jag vet inte vem jag ska vara an sa jag far suga lite langre pa den karamellen o blogga lite istallet!
I gymnasiet gar du med, vare sig du vill det eller tror det, manniskor som ar ganska lika dig. I high school daremot ar det en SALIG blandning av manniskor. Sa pa ett satt ar high school som hogstadiet i Sverige o gymnasiet som college i USA. Det ar bade bra o daligt. Just saying.

Jag ska gora en overlevnadsguide for utbytesstudenter i juni, dar jag skriver allt om familjebesok, varje manad i taget o hur man packar for ett arn o vad man egentligen ska skriva i ansokningen o till vardfamiljen nar de mailar. Bra va?!

Nar jag kommer hem vet jag att det kommer kannas som jag aldrig varit borta, for sa var det precis nar Lollo var har. Nu ar det min sista lektion, o sen ska jag o Johanna fran Belgien ga hem till mig o sen far vi skjuts in till Milwaukee, vi ska namligen med de andra utbytesstudenterna ge soppa till hemlosa dar. Det ska bli sa himla kul! Hahaa, later konstigt, men alla har alskar det sa det kommer bli intressant.

4 kommentarer:

  1. Heter Johanna Mazy i efternamn? Om hon gör det så måste jag bara säga att jag går i samma skola som hennes twin sister! För visst går du på Wauwatosa high school?

    SvaraRadera
  2. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! :D låter aaawwweeeesome med guiden, inte för att jag kommer behöva den men ändå ;)

    SvaraRadera
  3. Jaaa en överlevnadsguide så himla bra!!! den måste jag läsa :D

    SvaraRadera
  4. Tummen upp för en överlenadsguide! :D man får aldrig för mycket tips! :))

    SvaraRadera