fredag, mars 04, 2011

Torsdag

Starbucksade precis med en svensk tjej, Anna, hon jobbar i samma affär som en tjej i min hum rel class o som sa att vi måste träffas! Hon flyttade hit för kärleken för tre år sen, hur fint är inte det? Jag skulle dock aldrig kunna göra det, som det känns nu gillar jag Sverige o allt där alldeles för mycket.

Tips! Hatar ni också den nya svarta bakgrunden på facebook när man kollar bilder? Ta bort &theater i slutet i adressfältet så försvinner den. 
Update: Klicka bara på f5 ist.


Imorrn vid lunch åker vi på en skolresa, kommer hem på söndag så vi hörs dåå. iPad 2 släpps 11e mars här, har redan fått en beställning från Sverige, tror jag ska önska mig en i fölsis, nice att kolla GG på den i sängen, samt skypeskypeskype. 

3 kommentarer:

  1. Ett lite enklare tips med facebook.. tryck på f5

    SvaraRadera
  2. heej :) trodde jag kommenterat men tydligen inte!
    tack for tipset och vad kul att du traffar sa manga svenskar :)

    SvaraRadera