torsdag, februari 17, 2011

Wednesday

Idag är en dag som jag verkligen är glad att jag är här. 7th hour gjorde jag ett tal om Lollo i min speech klass, temat var "This is important to me". Speech lektioner är verkligen något jag rekomenderar att ta är, det är galet bra. Onsdagar är early release så kl 2 när skolan var klar kom Abigail o frågade om jag ville åka till mallen med henne, så himla kul, älskar vår mall, köpte Abercrombie, Bath and Body Works o Forever 21. Hon är en av mina närmsta vänner här, hon har en pojkvän vars fam har ett jättestort hus i Prag (ELIN!) så hon ska dit i sommar o sen komma till mig i Sverige om allt funkar. Jag har verkligen inte shoppat så mkt som jag trodde, så det var kul. Sen körde vi en Starbucks. Jag älskar Nakkna grejerna, den gröna. Vi provade prom klänningar. Egentligen skulle jag åkt till gymet med Zoe (värdsyster) efter skolan så nu ska jag göra min egna workout här hemma, youtuben ni vet.


Abby hittade en klänning hon gillade till Prom o vi provade min favoritparfym all time från L'Occataine, Cherry Blossom. Jag känner den fortfarande =)

Dagens konversation:
Tjej: America is the best country in the world. (På tal om..)
Jag: Haha have you ever been in another country?
Hon: Ehm no.. Haha.
Amerikanare assså, de är roliga.

1 kommentar:

  1. det jag skrev här var iaf att hahaah klockren kommentar! fast så tänker nog alla människor typ, alltså jag tycker typ sverige är bäst i världen men man har ju inte varit överallt hahaah

    SvaraRadera