söndag, februari 13, 2011

Right now.

  • Jag tänker o drömmer fortfarande på svenska 
  • Jag tänker i dollar dock. Jag konverterar aldrig, utan vet dens värde nu.
  • (Vad kan vi dra för slutsats av det här...?)
  • The Naked And Famous – Young Blood and Martin Solveig featuring Dragonette – Hello är två låtar jag gillar nu.
  • Jag håller på att ladda upp en video av Robyn igår men det tar lång tid.
  • Säg aldrig att ni saknar något, säg att ni längtar istället. Det man saknar kommer aldrig bli precis som det var, man ska se in i framtiden.
  • Nu ska vi till min aunt på släktmiddag, love her, hon är engelska lärare o gullig som bara.

1 kommentar:

  1. jag tror jag tänker på svenska också, eller jag vet itne ens :s jag tänker i bilder kanske hah
    gillar också längta mer! lyssna på det här: jag saknar dig eller jag längtar efter dig. längtar låter härligare tycker jag

    SvaraRadera