måndag, januari 10, 2011

Individuella val i Blackeböörgh

Okej, så vår kära Silverstolpe mailade oss utbytes om ind val i tvåan som vi måste bestämma senast den 31 jan. Måste erkänna att jag känner mig lite ensam o liten här nu, vet inte riktigt vad allt är, o skypen med mamma o pappa dog pga vårt internet.. Kan inte ni Blackebergs barn facebook maila mig om vad ni tycker om detta! Please :)
 Det gula tänkte jag köra i tvåan o det gröna i trean. Så 2/3 c i trean är alltså inte bestämt än. Det är iof inte nåt.
Annars laddar jag upp ganska mycket till tvaån med att inte plugga någonting o att vara hemma när jag är lite förkyld. Love it! Så www.facebook.com nu va??

Update! Lite överpretansiöst eller vad det heter kom jag på att det ovanstående var, så nu ser det ut så här:

Tvåan 200 p
Marknadsföring 100 p
Idrott o Hälsa 50p
Datorkunskap 50 p (den e busenkel)

Trean 300 p
International relations inkluderat Engelska C 150 p
Organisation o Ledarskap 50 p
Svenska retorik 50 p
Företagsekonomi 50 p

Sounds good? Jag är ganska taggad på att komma tillbaka faktiskt.. Känns lite som jag har gjort det här nu haha.. Men har en massa roliga grejer i vår så det kommer bli grymt.

2 kommentarer:

  1. Men ah, vad bra det later :) men varfor inte 250-250?
    jag maste satta mig och valja jag med...

    SvaraRadera
  2. Heeej Josse!!! :D
    Jag tycker att dina val ser väldigt bra ut! jag valde exakt samma som dig i tvåan och jag är nöjd hittills. Datorkunskapen var ganska lätt men det är dock mer plugg än man hade väntat sig! :D

    Vi håller på att välja inför trean nu och jag har typ samma problem, jag vet inte vad jag ska välja!

    PUSS <3

    SvaraRadera