torsdag, oktober 14, 2010

Onsdag

Vad skillnad det är på allt beroende hur man ser på det, helt sjukt.. Nu om några minuter ska vi åka iväg till ett steakhouse för att fira Molly (värdsyster) som fyller 15 år imorrn. Aaaa gud det här är första gången jag inte vet vad jag ska skriva! Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmm.. Om ni gillar att läsa om vädret kan jag säga att det är varmt här, eller tshirt funkar att ha när man går hem, trots det har löven fallit o hunnit torka så det knastrar härligt när man går på dem. Det är soligt men lite lite höstkyla så allt är superhärligt. 
Så nu vet ni det.. AA! Jag vet, nu är Harvard borta i mina drömmar, känns som man måste vara naturligt jättesmart, i höjd med geni, nästan autistisk eller nåt för att gå där, o jag känner att jag inte passar in där. Nu styr jag istället mot Columbia University. Varför? Tre grejer; Det ligger på Manhattan (bara det liksom), alla i Gossip Girl går där, o tre, det är ett ivy leage universitet. Ska jag säga vad jag vill bli? Pilot o läkare är borta o nu vill jag bli journalist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En grej till, trodde aldrig jag skulle säga det här men kan ni inte kommentera lite? Hatar när andra bara "kommentera lite, det är så tråkigt när ingen gör det.." man bara men fuck you nej, men det är faktiskt lite tråkigt.. Elin får högsta på den punkten, men ni andra.. Ni är 69 hittils idag, någon kan väl? Måste gå nu pusss.

5 kommentarer:

  1. ah gud vad sur jag blir, ingen annan har ju kommenterat. du maste nog saga till alla en och en att kommentera typ: PAPPA! KOMMENTERA NU haha xD

    SvaraRadera
  2. Hej!

    går in då o då o läser din blogg. Det är jättespännande att få ta del av vad du är med om och du skriver sååå roligt. Man blir på bra humör här i det mörka landet i öster.
    Ha en skön helg!
    Elins ma

    SvaraRadera
  3. Howdy. Jag är en föredetting som slaviskt följer din blogg. Inte riktigt, men läser ibland i alla fall. Avundsjuk till tusen. Vet hur tråkigt det är att lägga tid på att skriva och inte få någon feedback, finns så mycket annat man kan göra där borta liksom.

    SvaraRadera
  4. Jag blir så himla sugen på att göra något av mitt liv när jag läser det du skriver. Hatar att sitta här och ba: Jaha, här sitter jag i sverige, går ett vanligt svenskt gymnasium som precis alla andra 17åringar i sverige medan JOSEFIN är borta på andra sidan atlanten och upplever typ VÄRLDENS GREJ!
    Bah, nej England nästa helt enkelt.
    Saknar dig till tusen<3

    (och jag är övertygad om att du skulle bli världens bästa journalist.)

    SvaraRadera
  5. Men ååå! Jag har världens bästa läsrae! Haha nä men tack det trodde jag inte :D
    Eva: KUL!
    Amanda: Din blogg var sjukt läsvärd, ska göra ett inlägg om den snart t änkte jag
    Julia: jag smäter med det sista!! Jo men det är sant.. Kör på england jag kommer o hälsar på! Saknar dig med..<3

    SvaraRadera