tisdag, oktober 12, 2010

dooownieeee

Nu har jag en nereperiod för jag insåg hur lång tid det är tills jag får träffa alla igen, inte för att jag bara vill åka hem såklart men det är så knäppt här. Visst jag har kompisar, är aldrig ensam eller så, sitter med mina lunchtjejer, har en drös med geeeeks som vill prata med mig hela tiden o hälsar på jättemånga i korridoren, känner någon i varje klass MNE ÄNDÅ jag har ingen jättebra kompis som jag kan ringa närsomhelst o prata om vad som helst med............................. Det suger. Därför har jag bestämt mig för att börja spela basket, det drar igång nästa månad o håller på ända till mars, träning 2 h varje dag efter skolan o matcher på helgerna. Älskade ju min tennis så det borde bli bra, trots det faktum att jag hållt i en basketboll typ fyra gånger under högstadiet. Oh well. Nu sitter jag o äter mellis o gör läxor.... Det är inte så att jag är ensam om det alla är sociala freaks här det finns tre alternativ efter skolan 1 sport 2 läxor själv hem (inte stan plugga men ngn på cafe) 3 jobb. Kul liv. Okej nu ska inte ni behöva läsa mer negativt 

1 kommentar:

  1. josse när du känner dig nere så smsar du mig (+447792643754) och berättar varför. vi pratar lite och så känns det bättre. och annars så går du på bio. bio hjälper mot allt :) hehe.

    men berätta nu, mer exakt. vad är det som tynger ner dig. <3

    SvaraRadera