onsdag, september 15, 2010

Swedish Fish


Provade jag första gången. Rätta mig om jag har fel, men visst har vi inget liknande? Eller med andra ord, vi har inget som heter svenska fiskar, eller fiskar, o ser ut så här? Hallonbåtar ser ju liknande ut men dessa är mjuka liksom. Mjukare än dom där svarta fiskarna tillochmed. Jag gillar dem! Alla här bara Oh I looove Swedish Fish:D Kollade ingredienserna, socker o "High fructose corn syrup", allt här innehåller det, investera i majsodlingar folk.

Okej så ett vardagsexempel; Dataklassen, allt ligger nere så efter att ha läst ett kapitell får vi göra vad vi vill, men vi måste såklart vara kvar i klassrummet. Jag börjar prata lite med några killar där o det var en tjej som var med o hon var lite bitchig i början, såg konkurrens typ :s Iaf, lektionen slut o jag frågar dem o jag kan äta med dem. De frågar inte mig alltså. Alla killar skingrades för nya lektioner, de hade den senare lunchen, så det var bara hon o jag kvar. Vi går till hennes bord, man har "bestämda" bord man sitter vid varje dag här med ens kompisar. De var jättegulliga o det slutade med att de frågade om jag ville gå på homecoming med dem. Haha det var lite kul, jag frågade om alla grupper på lunchen o de bara "That's the weird people, smoking , kollar på mig o bara smokingsmoking(=weed), all the time", "that's the, hm they're kind of nerds but supernice" o lalala.

2 kommentarer:

  1. Haha jag alskar swedish fish nu!

    SvaraRadera
  2. Vi har ju visst såna fiskar i sverige. Dom är ju typ likadana som fiskarna man kan köpa som lösgodis från karamell kungen. I rött, grönt och gult, och lakrits. :D

    SvaraRadera