lördag, september 11, 2010

Ett helt vanligt ordinärt blogginlägg

Passion Pit är jättestora här, alla lyssnar på dem (haha de är efter). Det är nog det närmsta man kan komma normal musik här.
Intervjuade min engelskalärare idag för yearbooken, hon o hennes husband (hiho Silverstedt där va?) möttes på summer festival som hålls varje år här, de var på en stor picnic "and he just tapped my sholder.... the rest is history". Smälte! Älskar att höra hur par möttes historier, mina föräldrar här träffade på en blinddate o hon gifte sig i en Victoria's secret klänning, hur coolt är inte det?!
Gick med i Best Buddies idag, en klubb där man får en mentalt handikappad person att vara med lite då o då o det ordnas en massa evenemang för alla som är med där som man går på. Jättemånga är med i den! Trots att Blackan är sjukt bra kommer den kännas lite medioker när jag kommer hem tror jag. På tal om att komma hem, vet ni vad jag kommer komma hem som eller?? Ett dataproffs! Varje dag har jag ju den här Graphic communications klassen o vi håller på med ett program som heter Adobe CS4, just nu InDesign, där gör vi olika restaurangmenyer. Fantastiskt vad man kan göra nu för tiden, haha nä men det är coolt o sen har jag Digital Imagery varje dag o vi jobbar med phootoshop et je l'aime kan jag ju säga. Hörde dock att CS4 kostar minst 1000 dollar vilket är quite a lot..

Imorgon, 8.45 ska jag vara i skolans pool, eller vid, för att fota för yearbooken, kommer känna mig lagom viktig med upprullade jeans, tshirt o flipflops o gå runt med en kamera o shoota alla :) Godnatt alla här o godmorgon sveerige

2 kommentarer:

  1. guuud vad jag alskar att du gar med i massa klubbar! SKITBRA

    SvaraRadera
  2. gud vad jag älskar att du kommenterar, ingen annan gör det :( haha aa det är lite kul :)

    SvaraRadera