lördag, augusti 28, 2010

Resume

Säger man så förresten, resume? En resume av gårdagen liksom? Aja, iallafall, i början var det asstelt. Det kom typ sex personer o jag gick fram o hälsade på alla o bara: Hii, I'm Josefin, it's nice to meet you, I'm Zoe's exchange student. De svarade men sen inget mer. Inte aha where's you from, inte aha do you like it so far eller ngt sånt. O jag kan ju inte bara guuuys, just want you to know, I'm from Sweden and I'm going to be here for one year now and I'm so excited! Haha last week I tried Rootbeer for my first time and really I liked it. Amen ni vet. Jag blev pissed of där. Men de var blyga o lite..aa. Men hatar att det är så i början. Sen blev det lite icebreaks o det kom fler människor. Alla var ganska sköna faktiskt. Det där med dekorationerna? Mest mamman som inte vill inse att ens barn växer upp. Vi spelade ett spel, "most likely to", jkul. Någon började o bara: Most likely to.. get married first. One, two, three, o sen pekar alla på den man tycker. Den som får flest peks ska ställa nästa fråga, o så går det on, med lite värre frågor. Det brukar man göra i yearbooken förresten o på tal om den satt jag o kollade i den på tennislaget, i det som jag nu är med i, o då kom det fram en kille o jag sa att jag ver med där o han sa att han också spelade o då sa jag att we should play sometime o då sa han att vi kan göra det på sön efter kyrkan, ja alla här går i kyrkan, så nu ska vi göra det! Han var lite gullig:)a. Nu vaknade jag upp kl tolv, lyssnar på min gillarlista på Spotify, haha här kör man fortfarande på youtube eller itunes, och har inga planer för hela dagen. Skypa med mig!
Kommer nog blogga ganska mycket idag, på tal om bloggen skriver jag på svenska för att underhålla den när det blir så mycket engelska, ha en trevlig lördagskväll nu guuuys

2 kommentarer:

  1. forlat att jag inte kunde prata nar du ringde! jag ville men det var sa mkt som hande dar i skolan. alla ville hora mig prata svenska och det var massa folk!
    men vad bra att allt blev battre! loveya

    SvaraRadera