torsdag, augusti 26, 2010

Mående

Jag har blivit så amerikaserad så när jag ser ordet "fotboll" tänker jag på football.
Är riktigt glad här btw, har inte längtat hem en enda gång. Förlåt, men jag tror det är bra o fräscht o komma ifrån alla o allt lite ni vet. Se ngt nytt, höra ngt nytt. Slippa gå på de gator jag gjort de senaste 15 åren. Inte äta samma saker, inte aa ni fattar. Och det är ju nästan bara när man är borta som man inser hur mkt man älskar alla.
Sen en till grej, mycket av de dem säger är helt fel enl mig. Jag har skypeat hem två gånger till familjen o en massa gånger med kompisar o det är bara kul. Jag säger tilll alla nä har en skypedate nu kommer strax! Det kräver iof att man inte längtar hem för kanske det bara blir värre, men har man det bra är det bara kul. Så. Haha jag tror jag vet så mycket o jag har varit här i en vecka o inte börjat skolan än men aa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar