söndag, augusti 29, 2010

Damsug!

Kom bara på en grej, om du inte vet vad du ska göra när du är på ett high school year, om du har någon timme till övers, erbjud dig att damsuga! Det är värsta grejen här, likt dörren öppen/stängd till sitt rum i värdfamiljen. Fråga mamman om du ska göra det, gjorde precis det o min blev jätteglad o ni vet väl: if mama aien't happy, no ones happy.
Här är vår, den suger, haha nä men den är asdålig o klumpig men whatevvah!

Tänkte på en till grej, har hoppat runt bland lite olika bloggar nu, jag har läst minst fyra som signat upp för Explorica men inte fått deras familj än! Det är ju riktigt dåligt. Väntan innan man fick familjen var inte kul, man går o tänker shiit nu är det ngn fam som läser min ansökan o bara nja ee, nä tack, men hon var inte tillräckligt bra, ni vet. Så åk inte med Explorica! (får jag skriva sånt förresten? tryckfrihetslagen?) EF åkte jag på språkresa med, asbra, min kompis kör på dem nu, supernöjd. AFS som jag åker med är jag jättenöjd med också! Men var ute i god tid med dem.

2 kommentarer:

  1. carro har precis fått sin familj... hon åker med exploria

    SvaraRadera
  2. haha NEJ du åker med ef ju!!! jaha du menar andra carro, jag fattar inte, håller du med mig eller inte? xD

    SvaraRadera