torsdag, juli 29, 2010

det här m bloggar

Det är lite halvsegt på landet nu när det regnar, så jag sitter o läser andra bloggar som handlar om deras high school years där. Först läste jag emilias blogg, dagarna innan hon skulle åka, och hela året där. Hon blev kär i hennes värdbror CJ o nu har de ett långdistansförhållande! Läs den under året hon var borta, den var bra.

Sen har jag läst några inlägg hos den här, den verkade också bra. Hon hade en lista med alla high school filmer man kunde ladda upp med (Och ja, jag vet att det inte alls är som i filmerna i verkligheten som alla organisationer hela tiden mantrar ut, men jag tror ändå att det lite är så), den kommer häär:


10 orsaker att hata dig
100 Girls
American Pie (+ uppföljare)
A cinderella story
A walk to remember
But I'm a Cheerleader
Bring it on (+ uppföljare)
Boys and Girls
Can't buy me love
Clueless
Can't Hardly Wait
Clueless
Crazy/Beautiful
Cruel Intentions
Drive Me Crazy
Elephant
En prinsessas dagbok (+ uppföljare)
Freaky Friday
Freedom writers
Get over it
Girl next door
Grease
Hot Chick
High school musical (+ uppföljare)
How to Deal
Igby goes down
John tucker must die
Kids
Love don't cost a thing
Mean girls
Never Been Kissed
Not another teen movie
Napoleon Dynamite
Raise your voice
Rock 'n' Roll High School
Revenge of the nerds
Remember the titans
She's all that
She's the man
Saved!
Tonårsliv (Confessions of a teenage drama queen)
Tretton
The New Guy
Whatever It Takes

                                               min favorit är nog 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar