torsdag, juli 29, 2010

det bästa jag läst!

Shit det här var ju bara så träffande! läste det här. Men detta var det bästa av det:

Trots att det är mycket som jag känner att jag kommer missa, så är det så sjukt mycket som jag kommer få uppleva som de andra inte kommer få chansen att uppleva. Jag kommer få gå på en tvättäkta amerikansk highschool. Jag kommer att få leva ett amerikanskt liv under ett år och det är något som väldigt få får göra. Även fast det kommer bli tungt så försöker jag se det från den ljusa sidan då jag vet att min familj kommer vara kvar när jag kommer hem och alla mina äkta vänner kommer också att vara det. Det kommer att vara tungt att säga farväl till min familj och mina vänner. Det kommer att vara tungt att komma in i en ny vardag och det kommer att vara tungt att säga farväl till den nya vardag man kommit in i. Men jag är övertygad om att det i slutändan kommer vara värt det.

1 kommentar:

  1. Guud vad bra!!!! Jag är supertaggad! Älskar din blogg. Bästa bloggen jag har läääst. Om du fortsätter uppdatera kommer den bli känd för alla son åker söker ju to på USA utbytesstudent blogg :D

    SvaraRadera